Reklamacje

  1. Klient ma prawo złożyć reklamację w związku z zakupem biletu na wydarzenie, w szczególności w przypadku:
    • niedostarczenia biletu drogą elektroniczną,
    • błędnych danych na bilecie,
    • innych wad uniemożliwiających skorzystanie z biletu.
  2. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: bestkick.business@gmail.com.
  3. Reklamacja powinna zawierać:
    • imię i nazwisko Klienta,
    • adres e-mail podany przy zakupie,
    • numer zamówienia,
    • opis problemu wraz z ewentualnymi załącznikami (np. potwierdzenie płatności, kopia biletu).
  4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania.
  5. W przypadku uznania reklamacji Klient zostanie poinformowany o sposobie jej rozpatrzenia, w tym o:
    • ponownym dostarczeniu biletu,
    • wystawieniu biletu poprawnego,
    • zwrocie środków na rachunek bankowy lub kartę używaną przy zakupie.

Zwroty

  1. Zgodnie z art. 38 ust. 12 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku umów dotyczących usług związanych z wydarzeniami kulturalnymi, sportowymi i rozrywkowymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi. Oznacza to, że zakupione bilety na wydarzenia BestKick nie podlegają zwrotowi ani wymianie po dokonaniu zakupu, chyba że regulamin danego wydarzenia stanowi inaczej.
  2. Zwroty środków są możliwe wyłącznie w przypadku:
    • odwołania wydarzenia,
    • zmiany terminu wydarzenia, która uniemożliwia udział Klienta,
    • uznania reklamacji dotyczącej problemów z biletem.
  3. W przypadku spełnienia warunków zwrotu, środki zostaną zwrócone na rachunek bankowy lub kartę płatniczą używaną przy zakupie biletu, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia zasadności zwrotu.
  4. W szczególnych przypadkach losowych (np. nagła choroba) Klient może zwrócić się do organizatora z prośbą o indywidualne rozpatrzenie sprawy. Organizator zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji według własnego uznania.